Vildane Zeneli, "vithet e mia, po aq te famshme sa zeri i Rita Ores"

Sunday, July 22, 2012

Rita eshte nje kengetare shume e talentuar dhe une jam shume e lumtur per sukseset e saj.
Eshte e mrekullueshme, e bukur dhe ka shume humor. Ajo ka nenshkruar me Jay Z, ndersa une po bashkepunoj me shtepine diskografike "Interscope Records" Te gjithe duhet te shohin se cfare gjerash te medha jemi ne gjendje te bejme ne kosovaret. Femrat shqiptare jane me te mirat.

Me keto fjale, modelaj e njohur shqiptare Vildane Zeneli, ka dashur te beje me dije perpjekjet qe po ben ne boten e muzikes, si dhe te tregoje se miqesia e saj me Riten, eshte me e forte se kurre. Nga ana e saj, Vicky, sic njihet ajo ndryshe, eshte nje femer mjaft e bukur dhe e preferuar ne Hollywood, me linja te theksuara, per te cilat ajo kujdeset shume." Sot jam ushtrua dy here ne palester. S'me besohet qe ja kam dale. Jam fokusuar maksimalisht, pasi dua qe vithet e mia te jene me ne forme se kurre". standard.
Share this article on :
 
© Copyright 2011-2012 Gazeta Sot Online All Rights Reserved.