Intervista e gruas më të shëmtuar në botë (FOTO)

Thursday, September 13, 2012



Përdoruesit e internetit me siguri e njohin këtë vajzë sepse në rrjetet sociale fotoja e saj qarkullon me komente tallëse dhe konsiderohet si gruaja më e shëmtuar në botë.
23-vjeçarja nga Teksas (SHBA) thekson se pas vitesh vuajtjeje, ka mësuar të mos i vërë veshin fjalëve dhe talljeve që i bëjnë njerëzit kryesisht nëpërmjet uebit.
Duke folur në një emision televiziv, vajza deklaroi: “Unë jam njeri dhe fjalë të tilla më vrasin, por në fund të fundit mbeten fjalë. Ata janë vetëm disa frikacakë që fshihen pas kompjuterit.”
Zonjusha Velazquez ka mungesë yndyre në trup dhe kjo gjë bën që sado të ushqehet, nuk shton në peshë. Vajza peshon vetëm 28 kilogramë edhe pse ha shumë herë gjatë ditës.
Ky çrregullim gjenetik është shumë i rrallë dhe mendohet se e vuajnë vetëm 3 persona në botë. Doktorët janë habitur se si Lizzie Velazquez ka mbijetuar kur ka qenë e vogël, por tani ajo nuk ka aspak rrezik për jetën sepse kockat dhe organet janë të zhvilluara normalisht.
Doktorët gjithashtu sigurojnë se 23-vjeçarja mund të lindë fëmijë pa rrezikuar t’i përcjellë atyre çrregullimin gjenetik.
Share this article on :
 
© Copyright 2011-2012 Gazeta Sot Online All Rights Reserved.