Këpucët me rrip, më të preferuarat e kësaj vjeshte

Saturday, September 8, 2012


Këpucët me rrip, më të preferuarat e kësaj vjeshte

Është koha për të menduar që tani për veshjet që duhet të bëjmë gjatë kësaj vjeshte dhe nëse jeni në dilemë për të zgjedhur këpucët, ato patjetër duhet të jene me një rrip.
Njësoj, si ato që shihni në foto, janë këpucët që do të jenë më të preferuarat e kësaj vjeshte.
Duket se nuk janë më në modë këpucët e mbyllura, apo ato me ngjitës, madje as ato klasike, që e kanë rripin në kyçin e këmbës.
Për të theksuar modernitetin, këtë vjeshtë, përdorni vetëm nga ato më rrip rreth kërcirit.
Këpucë të tilla kanë shoqëruar veshjet “Louis Vuitton” për platformën vjeshtë-dimër 2012, i cili shoqërohet me lëkurë ngjyrë kafe.
Share this article on :
 
© Copyright 2011-2012 Gazeta Sot Online All Rights Reserved.