“Sulltanesha Hyrrem”, aktore pa asnjë ditë përvojë

Friday, September 7, 2012


Prej kohësh, seriali “Sulejmani i madhërishëm” është cilësuar si realizimi më i madhë turk i të gjitha kohërave. Kjo për faktin se ishte investuar jashtëzakonisht shumë në të, në aktorët dhe gjithçka tjetër që e përbënë këtë serial.
Aktorët me famë kishin konkurruar për të marrë ndonjë rol në këtë projekt, por njëri nga rolet kryesore të serialit, ai i dashurisë së Sulltanit, sulltanesha Hyrrem, i takoi 29 vjeçares e cila nuk kishte as edhe një ditë përvojë në këtë fushë. Në një intervistë për mediat turke, Meryem Uzerli tregon se si arriti deri tek ky rol.
“Një mik i im ka dëgjuar që një kohë të gjatë po kërkojnë aktoren kryesore për atë projekt. Unë menjeherë u interesova dhe iu lajmërova produksionit në telefon. Menjwherë pas audicionit me thanë se e kam fituar rolin. Për këtë më është dashur të jetoj një vit në Turqi. Kjo më beri mirë, pasi e njoha rrethin. Nëna ime është gjermane, kurse babai turk. Në Turqi e njoha pjesën tjetër të gjakut tim, sepse vetëm disa herë pak qenë këtu në vizitë familjes së gjerë. Që kur pranova të aktroj në serial, jetoj në relacionin Gjermani-Turqi, dhe kjo ende nuk më ka shkaktuar problem”.
Ajo tregon se ka pas vështirësi ta përvetësoj gjuhën turke dhe ka punuar shumë që të largonte theksin gjerman nga e folura e saj.
Martesa e kryepersonazhit Halit Ergenc, i cili luan sulltanin dhe bashkëshortes së tij Bergüzar Korel, e njohur për rolin e Shehrazades ne serialin “1001 netë”, u komentua disa herë në krizë për shkak të xhelozisë së saj për Hyrremen. Por kjo sipas saj nuk është e vërtetë.
“Po, është shkruar sikur unë jam fajtore për prishjen e martesës së Halitit, pastaj që mes meje dhe Nurit, e cila luan rolin e gruas së parë të Sulltanit Mahiderve, ka konflikte në xhirime, se nuk duhemi dhe nuk respektohemi. Gjithashtu është thënë se jam lezbike, por edhe që kërkoj të dashur në mesin e kolegëve aktorë. Të gjitha janë gënjeshtra”.
Meyrem ka qenë e fejuar para se të vinte në Turqi, por përmes një letre lamtumire, në të cilën gjendej edhe unaza ajo i dha fund fejesës.

Share this article on :
 
© Copyright 2011-2012 Gazeta Sot Online All Rights Reserved.